9 jan 2012

Options! Amsterdam

Zo het nieuwe jaar is hier begonnen met een weekje vrij! Heerlijk uitgerust en een paar leuke stedentripjes gemaakt.
Nieuwe vondst in Amsterdam: OPTIONS! Contemporary department store aan het Damrak. Meestal ontwijken we eigenlijk deze straat, want de rijen souvenirs shops en foute horeca gelegenheden doen mij weinig, maar ik had ergens gelezen dat er iets nieuws aan de hand was...
Deze prachtige winkel/ broodjeszaak/ hotel is echt de moeite waard om het toeristen gevaar te trotseren :)
Mooie collectie producten en waar ik blij van wordt; mooi schrijfwaren!





heb mezelf deze kekke regenlaarsjes cadeau gedaan
 Dus ben je in Amsterdam... Options! Damrak 49


2 opmerkingen:

Noortje zei

Leuk en wat een toeval, mijn blog vandaag ging ook over Options, wat een supershop he!!

BL-ij zei

Ik zag het op twitter voorbij komen! Echt een top winkel :)