3 jun 2014

Portfolio

Als grafisch ontwerpster maak ik een eigen collectie stationery en fijne producten die mij blij maken onder de naam BL-ij, maar het is ook mogelijk om een product (in grote oplage) speciaal naar wens te laten maken.

Om al deze mogelijkheden iets meer zichtbaarder te maken hen ik het een en ander verzameld in een portfolio! Bekijk deze hier, om een beeld te krijgen wat er allemaal mogelijk is.


Enkele mogelijkheden van wat ik voor jou kan betekenen:
  • een speciale kaart: geboorte- of trouwkaart, uitnodiging, jubileumkaart
  • huisstijl voor jouw bedrijf of shop: logo, postpapier, stickers, flyers, kaartjes ed
  • relatie geschenken: zoals notitiebolkjes, kalender, speciale (kerst) cadeaupakketten
  • of een exclusief voor jou ontworpen product voor jouw winkel of evenement
  • een stempel:  met de naam van je kindje of logo voor je bedrijf
Heb je speciale wensen of ideeën  neem gerust contact met mij op, dan kijken we samen naar een mooie oplossing!

Groet, Bibi info@bl-ij.nl

Geen opmerkingen: