11 jan 2015

I'm going to NYC!

Allereerst de beste wensen voor 2015!

Dit jaar bestaat BL-ij 10 jaar, dat vier ik met jullie met een Golden Collection die begin Maart verkrijgbaar is.


Hier een sneak peek van wat komen gaat! Nog even geduld dus.


Zo'n jubileum verdient wel een extra cadeau dacht ik bij mezelf, dus trakteer ik mezelf op een inspiratie trip New York City. Natuurlijk krijgen jullie daar uitgebreid verslag van, maar eerst vraag ik jullie om nog tips, must-sees, must-shop, must-eat in the Big Apple. Mijn laatste bezoekje was alweer 11 jaar geleden (zelfs vóór BL-ij dus ;).

Ik ben benieuwd en verheug me nu al!

2 opmerkingen:

Christel zei

Ohhhh gaaf. Ik ben benieuwd naar je tips. Wij gaan van de zomer namelijk.

BL-ij zei

Ik ga mijn best doen Christel, hoop eerst zelf nog wat tips te krijgen ;)